Město Nové Sedlo
MěstoNové Sedlo

Výpis o využití údajů z Registru obyvatel prostřednictvím CzechPOINT@home

1. Identifikační kód

 

2. Kód

 

3. Pojmenování (název) životní situace

Výpis o využití údajů z Registru obyvatel prostřednictvím CzechPOINT@home

4. Základní informace k životní situaci

Výdejem výpisu o využití údajů z Registru obyvatel (dále jen "ROB") se rozumí poskytnutí údajů o tom, které subjekty (orgány veřejné moci) využily referenční údaje konkrétní fyzické osoby ("subjektu údajů") a za jakým účelem.

O vydání výpisu o využití údajů z ROB může požádat subjekt údajů podle § 14 odst. 4 a § 58 zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech, ve znění pozdějších předpisů.

Údaje lze poskytnout za období 2 let zpětně od data podání žádosti.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žádost může podat žadatel ze své vlastní datové schránky fyzické osoby.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Žadatel musí mít zřízenu datovou schránku fyzické osoby.

Postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Tento proces je zahájen vyplněním formuláře "Žádost o výpis o využití údajů z Registru obyvatel", který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci Formuláře).

Na základě vyplnění žádosti (formuláře) a jejím následném zaslání prostřednictvím Informačního systému datových schránek je zpracován elektronický výpis o využití údajů z ROB.

Výpis je automaticky zaslán do datové schránky žadatele jako datová zpráva určená do vlastních rukou.

Výpis obsahuje identifikaci žadatele a seznam subjektů, které v zadaném časovém intervalu, maximálně 2 roky zpětně od data podání žádosti, využily údaje o žadateli vedené v ROB.

8. Na které instituci životní situaci řešit

V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy, žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Žádost o výpis o využití údajů z ROB prostřednictvím CzechPOINT@home je realizována vyplněním formuláře "Žádost o výpis o využití údajů z Registru obyvatel", který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci Formuláře).

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Při elektronickém způsobu zaslání žádosti žádné; totožnost žadatele se ověřuje prostřednictvím přihlášení do datové schránky.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář "Žádost o výpis o využití údajů z Registru obyvatel" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci Formuláře).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Vydání elektronického výpisu o využití údajů z ROB prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti služeb registru.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Není možné podat opravný prostředek.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Sankce nejsou stanoveny.

21. Nejčastější dotazy

Jaké údaje tímto formulářem obdržím?

Výpisem o využití údajů z ROB získá fyzická osoba (žadatel) informaci, kdo a za jakým účelem využil referenční údaje této osoby v zadaném období.

Na koho se mám obrátit v případě, že chci zdůvodnit a vysvětlit lustraci mé osoby?

Pokud máte pochybnosti o lustraci vaší osoby v ROB a chcete se dozvědět bližší důvod, obraťte se s dotazem přímo na konkrétní orgán veřejné moci, který lustraci vaší osoby prováděl a který je uveden ve výpisu.

Formulář chce po mně zadat přihlašovací jméno a heslo. Kde je získám?

Jedná se o přihlašovací údaje do datové schránky. Pokud nemáte dosud datovou schránku zřízenu, můžete o ni požádat podle postupu zveřejněného na webových stránkách Datových schránek.

Mám obavy zadávat do formuláře CzechPOINT@home své přihlašovací údaje do datové schránky. Je to bezpečné?

Ano, je to bezpečné. CzechPOINT@home je navržen tak, že ověření vašich přihlašovacích údajů do datové schránky probíhá v perimetru ISDS. CzechPOINT@home nepřichází s vašimi přihlašovacími údaji do styku.

22. Další informace

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

25. Za správnost návodu odpovídá útvar

Ministerstvo vnitra České republiky - odbor správních činností, oddělení registru obyvatel

26. Kontaktní osoba

Lenka Olivová, referent odboru eGovernmentu

27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

03.07.2013

28. Popis byl naposledy aktualizován

13.03.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace

 

Rezervační systém

Klikni zde!

Úřední hodiny

Po 8:00-11:30 a 12:30-17:00

Út 8:00-11:30 a 12:30-15:00

St  8:00-11:30 a 12:30-17:00

Čt  8:00-11:30

Pá  neuřední den, zavřeno

  • Pokladna uzavřena vždy 30 minut před koncem úřední doby.
  • Kontakty naleznete ZDE

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
26
1
27 28 29 30 31
1
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
1
26
1
27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Zastupitelstvo města

Odstávky a poruchy elektrické energie

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Plánované odstávky ČEZ zveřejňuje minimálně 15 dní předem.

Poruchy si lze ověřit zde: https://bezstavy.cz/#/

Rozpočet Města

obr12

Úplné znění rozpočtových změn, návrhu rozpočtu a rozpočtu na příslušný rok, návrhu střednědobého výhledu a střednědobý výhled rozpočtu, návrh závěrečného účtu a závěrečný účet DSO Mikroregion Sokolov – východ jsou k dispozici na http://www.sokolov-vychod.cz/zakladni-dokumenty

Platby na účet

Platby lze poukázat na:

Bankovní účet: 201293786/0300

další informace ZDE!

Mobilní aplikace

mobilní aplikace

Informace z našeho webu na chytrých telefonech. Mobilní aplikace – V OBRAZE.

Profil zadavatele

Profil zadavatele

Rizika a nebezpečí

kudyznudy.cz

 
 

Město Nové Sedlo

Masarykova 502
35734 Nové Sedlo

  • 1397 1. zmínka

  • 2610 Počet obyvatel

  • 427 Nadmořská výška

  • 3 Městské části

  • 1698 Katastrální výměra (ha)